Spindeljakt inatt

Låg och läste igår natt och tittar upp och ser den stora, feta spindeln som invaderade mitt rum föregående natt. Jag går upp, hämtar dammsugaren och suger upp jäveln. Den är så stor att den inte hade fått plats om det inte var för sugförmågan som drog in den i röret. Glad över att äntligen ha fångat den går jag för att stänga av dammsugaren, och möts av en exakt lika stor spindel som sitter på golvet precis bredvid dammsugarslangen så jag suger upp den med, fort som fan och går sedan in ett varv på mitt rum igen för att dubbelkolla alla hörn och skrymslen. När jag för andra gången sett till så att det är spindelfritt och vänder mig för att stänga av dammsugaren igen och då kommer en till spindel, stor men inte lika stor som de andra två och jag suger upp den med innan jag tar en sista dammsugning i rummet innan jag stänger av och kryper ner i sängen. Har dragit ut sängen från väggen för att spindlarna inte ska krypa från väggen till sängen men jag sover ändå med täcket över huvudet och öronproppar (mot ljudet från luftavfuktaren).


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spaceinvasion

Instagram

RSS 2.0