Slutet.

Skriver så himla sällan digitalt just nu, allt som är viktigt tecknas ner på papperslappar, i anteckningsblock och i diverse böcker. Det är bara debattartiklar jag författar digitalt. Och skolarbeten. Men det ska jag förhoppningsvis vara klar med inom en snar framtid.

Har en del planer så kanske uppdaterar mer när det händer grejer... eller nej, vem försöker jag lura? Denna blogg har fyllt sin funktion. Har fått spy ur mig emotionell sörja, dela med mig av mina diverse sjukdommar och åkommor och jag har skrivit ner funderingar. Det är dags att gå vidare. Vill inte ändra fokus på innehållet och förändra utan snarare spara allt för att kunna gå tillbaks och kika på vad jag haft för mig.

Så hej och hejdå.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spaceinvasion

Instagram

RSS 2.0