Serier

Det är natt och jag tänkte kura ihop mig i sängen med datorskärmen riktad mot den för att börja se The Big Bang Theory. Har enbart sett episoder om jag råkat slå på tvn vid rätt tillfälle så tänkte ta och beta av ordentligt nu. Spenderade kvällen med två vänner som har väldigt många serier igång samtidigt och jag som typ enbart kör Sherlock om och om igen känner att jag borde vidga mina vyer en aning. Big Bang Theroy känns passande eftersom jag gillar intelligensnördar i alla dess former.
 
Jag känner något litet stick i halsen och en sån där halvtunn dimmslöja i huvudet, som om man kanske blir förkyld någon gång inom de närmsta tre dygnen. Tradigt. Får bli skogspromenad och extra spenat imorgon så jag håller huvudet klart till praktiken.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spaceinvasion

Instagram

RSS 2.0