Schema

Nu är det kväll och jag har gjort min läxa. Ska strax borsta tänderna och krypa ner i sängen men tänkte först skriva här en sekund. Har förvaltat dagen på ett skapligt vis, fick in en promenad framåt kvällen, något jag helt glömt bort när dagen började.
 
Min läxa har inneburit att schemalägga min tid, eftersom jag tenderar att inte utnyttja den effektivt och blir stressad över att jag felprioriterar vilket är en symptom på de krav jag ställer på mig själv och omgivningen. Så läxan är att ha ett schema och att följa detta. Imorgon blir det uppföljning och på tisdag blir det intervju på en potentiell praktikplats vilket jag ser fram emot enormt. Vill inte skriva mer om den eftersom inget är säkert och jag har bestämt mig för att inte ta ut något i förskott vare sig det är positivt eller negativt


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spaceinvasion

Instagram

RSS 2.0