Såhär på kvällen

Har duschat, gjort glass och funderar på att göra en cover på I kissed a girl (vet inte var det kom ifrån^^). På tal om det så har jag börjat spela igen. Och skriva. Det blir väl så när man börjar hitta sätt att kanalisera tankarna, som när man var tonåring och satt i timmar och körde samma ackord på gitarren om och om igen inte för att det lät bra men för att man kände sig bra, kände sig som en rockstjärna. Det låg en tröst i det.
 
Och att jag har börjat skriva och spela igen kan man väl tolka på många olika sätt, men främst tycker jag att det är kul - att jag återigen har ett behov av att kommunicera och förmedla mig med andra människor i stort och smått. Det känns i alla fall väldigt kul.
 
Slänger in en bild såhär på kvällskvisten.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spaceinvasion

Instagram

RSS 2.0