Hoppla hejsan.

Nissen har haft spelning i Polen och ska vidare till Stockholm imorgon så var inne och chillade en snabbis i hans lägenhet innan jag stack hem. Det är kul att det går bra för dem!
 
Imorgon blir det städning och träning och sedan släktfirande av tioårig kusin. Woopwoop!
 

 
Praktiken drar igång på tisdag! Det känns skitkul och det är en trevlig atmosfär där alla verkar gilla det de håller på med - och är öppna med vem de är och vad som sker. Jag känner mig väldigt lyckligt lottad som får en chans till en praktik som faktiskt känns så fantastiskt bra. Inte bara för att få något bra att skriva på CV:t (vilket givetvis är ett plus) utan också för att jag får en möjlighet att omge mig med nya människor i en miljö som jag länge varit nyfiken på. Det stärker mig, och jag tänker dra nytta av varje dag, göra mitt bästa och inte glömma bort mig själv och att detta faktiskt är en fin möjlighet och ingen prestationsfylld grej.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spaceinvasion

Instagram

RSS 2.0