Trött

Lyssnar på Three Days Grace och funderar. Lirade Age of Empires men har blivit så dålig på det så jag tröttnar efter att ha byggt upp första armén. Känner mig trött men vet inte om jag ska gå och lägga mig. Antar att jag lika gärna kan göra det som att sitta här, har ju inget bättre för mig. Jag väntar på att höra av en person men jag vet också att denna inte kommer vara tillgänglig förrän om några timmar, alltså sitter jag och rullar tummarna... Har kommit fram till att jag är en mästare på att vänta, bida min tid, dra ut på och låta tiden utvisa saker och ting. Är inte säker på att jag gillar den egenskapen då den känns väldigt okonstruktiv. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spaceinvasion

Instagram

RSS 2.0