Svettig intervju

Hemma från intervjun. Det var inte riktigt som jag tänkt mig då jag trodde att jag skulle sitta på tu man hand med en person och prata. Nej detta var jag och två andra personer samt den överordnade som skulle gå igenom information kring tjänsterna och fylla i papper och alla var givetvis väldigt fräscha och snygga. Kände mig ganska malplacerad där jag kom in med cykelhjälmen under armen, genomsvettig, röd i ansiktet och vått hår (nej det regnade inte ute). Men jag tog mig igenom det hela och cyklade sedan hem igen så idag har jag avverkat samanlagt 15,62 km på cykel. WOOPWOOP!
 
fräschare intervjuoffer får man leta efter, öörgrgr!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spaceinvasion

Instagram

RSS 2.0