22 september 2012

Fuck drömde en jävla massa inatt. Bland annat skulle jag se ett band jag velat se ett tag, men så hade jag en av barnen från jobbet med mig och han gick upp och förstörde instrumenten. Sen skulle vi till en pub (var jag gjorde av ungen har jag ingen aning om men han fick tack och lov lämna drömmen efter instrumentmassakern) och min syster skulle följa med, men hon träffade sitt ex i publiken till konserten så hon gick iväg med honom vilket resulterade i att jag ställde mig och grät och sparkade på en parkbänk. Tillslut fick jag lite egentid med en kär vän och medlem i bandet så vi gick upp på en kulle men väl där kom ett gäng ligister som ville slåss, så vi får springa därifrån. Sen vaknade jag...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spaceinvasion

Instagram

RSS 2.0