Vecka 1

Det fick plats väldigt mycket kunskap och insikter i mitt huvud. Det var mer än jag visste att jag kunde ta in och stå ut med. Idag är jag trött. Så trött att det svider att tänka och att höra höga röster. Jag tänkter inte falla in i ännu ett destruktivt mönster; det räcker med att man tröstäter glass så fort det känns svårt.
Funderade på om alla människor har någon form av barnslig läggning trots att man är vuxen - jag kan ju inte vara ensam i världen om att ha svårt att kontrollera mitt humör, mitt sötsug och mina känslor. Är fortfarande väldigt konflikträdd men jag är ärlig om det åtminstone. Jag har varit på mitt arbete i två veckor nu och det känns väldigt bra. Man börjar lära sig mer och mer men jag märker också att jag kanske inte ser så tokig ut i kavaj och svarta skor.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spaceinvasion

Instagram

RSS 2.0