Tillbaks

Ska börja skriva lite igen. Eller jag har rättare sagt börjat igen. Det blir mer och mer nu, även om det inte är något jag känner för att publicera. Ännu.

Annars rullar livet på och jag mår bra. Har börjat ta tag i maten och skaffat mig ett heltidsjobb på ett nytt ställe där det blivit en krock mellan tonårs-Emmy och vuxenvärlden. Det är nästan lite tragiskt att vara tjugoett år och ändå inte riktigt medveten om hur en vuxen människas tillvaro kan tänkas se ut. Jag har verkligen vuxit upp med silversked - lillasyster och föräldrar som älskat sina barn över allt annat. De har gjort ett bra jobb men jag märkte att jag började bli lite för bekväm. Det var därför jag sökte nytt jobb; för att tvingas ta ansvar, växa, mogna... eller mogna lär jag väl aldrig göra men ansvarsbiten känns viktig i alla fall.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spaceinvasion

Instagram

RSS 2.0