Sömnlös

Kan inte sova för jag tänker på att jag ska till tandläkaren på måndag morgon. Är inte orolig men det här med att gå till tandläkaren är lika lustfyllt som att deklarera eller skriva en tenta i matematik (något jag också har att se fram emot i veckan som kommer). Man kanske inte går och oroar sig aktivt, men i ens undermedvetna puttrar en liten oro som liksom bara känns sådär ibland när man slappnar av - typ när man ligger i sängen redo att koppla av.

Näe urk. Ska tänka på något annat... typ att jag ska hem till han med stort H imorgon. Ja, det ska bli trevligt. Jippi. Tjohej. Får inte glömma ta med min sån tandtråd på långt skaft bara... och mina fluortuggummin och sköljmedlet... åååårhgrgrr nu tänker jag på det igen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spaceinvasion

Instagram

RSS 2.0