Produktivitet och hobbyelektronik

Idag har man varit produktiv och ringt många samtal och skickat mejl. Nu ska det studeras fram till klockan 13 då jag unnar mig ett avbrott för att '..BAMBADAMBAM...!' tvätta. Åh vad rolig dag det ska bli.

Något annat som känns bra är att jag vänt rätt på dygnet så nu ska jag jädrar i mig hålla mig i schack! Vaknade klockan sex imorse av att han med stort H ringde mig och frågade om jag hade nån elektriker i släkten eftersom han hade snubblat över en nätverkssladd och sabbat uttaget på nån vänster. När jag svarade nej en aning yrvaket så utropade han "MEN FAN VAD NI SUGER!". Storsint som jag är lät jag denna kommentar passera då jag vet att han är stressad över sin tenta och har varit vaken i oroväckande många timmar för att skriva klart den. Stackarn. Jag försökte få honom att lova mig att inte själv försöka reparera uttaget - han började nämligen planera för hur han skulle kunna stänga av elen i huset och sedan börja mecka med det men jag försökte intala honom att det var en dålig idé.
Vi får se om jag lyckades... Om han inte svarar när jag ringer så kommer jag hysteriskt att tänka att han har lyckats fritera sig själv och ligger och ryker på golvet i sin lilla studentlägenhet där nere. Uäääh man blir ju rädd bara att tänka det! Usch!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spaceinvasion

Instagram

RSS 2.0