Never a failure always a lesson

Är 99 % säker på att jag avbryter ubildningen och flyttar hem. Ibland blir det inte som man tänkt och man måste rikta om sitt fokus på det som faktiskt är möjligt istället för att hålla kvar vid något som inte fungerar. Att ens skriva det är svårt för att avbryta innebär att jag plötsligt slussats ut i ovissheten om vad jag ska göra. Det var så skönt att ha framtiden utstakad; fyra år och sedan jobbgaranti. Men nu är det såhär det ska bli. Och det är spännande, inget annat.


Kommentarer
Morrica

Ibland blir det inte som man tänkt sig, men bra ändå i slutänden. Men jag måste också vara helt ärlig och säga: Välkommen hem, jag har saknat att möta dig vid morgonbussen!

2012-01-16 @ 07:13:11
URL: http://curiousheathen.wordpress.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spaceinvasion

Instagram

RSS 2.0