En annan typ av beroende

Just nu pausar jag i studandet med att titta på en dokumentär om en kvinna som är beroende av att äta rengöringsmedel. En annan tjej är beroende av att sola solarium och gör det minst en timme per dag. De kommer givetvis från USA - möjligheternas land. Jag tycker det är fantastiskt att det kan finnas så mycket konstiga saker. Det betyder ju att allt är möjligt. Igår till exempel, hamnade mina kusiner i klinch med varandra varav den ena tar upp toaborsten och slår den andre med. Helt fantastiskt. Och fruktansvärt äckligt. Men herregud, hur kommer man på något sådant? Det är genialt. Min nioåriga kusin borde få ett pris. Och hennes storebror som fick borsten på sig (som fick duscha direkt efteråt) borde ju få något tröstpris.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spaceinvasion

Instagram

RSS 2.0