Stopp och galopp!

Stängde ner mitt fejsbokkonto för jag insåg att jag blivit alldeles för fixerad vid människor och vem som gör vad och vilka som ser mig och gillar mig och det ena med det tredje. Jag har blivit ett fejsboksmonster så nu är det dags att pausa. Stopp och galopp! Hej hoppla hej! Så nu är jag på en hemmasnickrad avgiftning. (Från fejsboken alltså.)
 
Det är en bra sak som jag gjort senaste tiden. En dålig sak är att jag sagt upp mig, så nu går jag och dräller. Eller okej arbetslösheten har varat i två dagar hittills men det får en ändå att känna sig som en lat odåga, en fästing på samhällskroppen (lite Åke Gren deja vu där, kände ni?) så nu letar vi arbete!
 
Nu ska jag sova för imorgon ska jag jaga arbetsplatser. Hejsvejs!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spaceinvasion

Instagram

RSS 2.0