18 karat guld

18 karat guld
(18 karat gold - johnossi)
18 karat gul skulle inte fylla hålet
the blödande hålet i hennes hjärta
som blev till av förhållandena hemma
För de fortsatte dra henne i håret
så de kvävde hennes ord
hon sover inte på natten, är rädd för att släcka ljuset.
och hon är hemma.
jag tänkte; 18 karat guld skulle rädda en ensam själ
men hon sover inte på natten, är rädd för att släcka ljuset
för de fortsatte dra i hennes hår
lämnade henne inte ifred.
Men om jag bara kunde läsa hennes tankar
och lossa den där stenen
I hennes hjärta där ledsamhet växer
hade jag opererat med den här kniven
och skära ett stort, tjockt, gigantiskt hål
att fylla med guld och ljus
Men där är ett ändlöst krig att vinna
och jag, jag är inte en man med ett utbildat sinne
och snart, du kommer inte ha styrkan att fortsätta
så du skriker om det ut i natten.
Åh, ut i natten....
I natten....
ååh ut i natten.
Mina 18 karat guld, det fyller ett smutsigt hål
ett smutsigt blödande hål i mitt hjärta
Ni tror att det kommer av hemförhållanden
Tja, om någon nånsin skulle dra i ditt hår
då antar jag att du skulle lämna dem ensamma
och nu vill du att jag ska läsa dina tankar
och få loss den där stenen
Den där stenen i ditt hjärta, där ledsamheten växer
du vet, jag hade opererat med den här kniven
och skurit ett sort, tjockt gigantiskt hål att fylla
Fylla med guld och ljus.
Men där är ett endlöst krig att vinna
Jag är inte en man med ett utbildat sinne
och snart, du kommer inte ha styrkan att fortsätta vidare.
Så du skriker om det ut i natten.
Nästa endläsa krig att vinna
Jag är inte en man med ett utbildat sinne.
och du kommer inte ha styrkan att fortsätta
så du skriker om det ut i natten
Ååh ut i natten...
Ååh ut i natten....
ut i natten...
(18 karat gold - Johnossi) svensk översättning lite sådär på skoj en sen tisdagnatt
18 karat guld skulle inte fylla hålet
det blödande hålet i hennes hjärta
som blev till av förhållandena hemma.
För de fortsatte dra henne i håret
så de kvävde hennes ord
hon sover inte på natten, är rädd för att släcka ljuset.
och hon är hemma.

jag tänkte; 18 karat guld skulle rädda en ensam själ
men hon sover inte på natten, är rädd för att släcka ljuset
för de fortsatte dra i hennes hår
lämnade henne inte ifred.
Men om jag bara kunde läsa hennes tankar
och lossa den där stenen

I hennes hjärta där ledsamhet växer
hade jag opererat med den här kniven
och skära ett stort, tjockt, gigantiskt hål
att fylla med guld och ljus

Men där är ett oändligt krig att vinna
och jag, jag är inte en man med ett utbildat sinne
och snart, du kommer inte ha styrkan att fortsätta
så du skriker om det ut i natten.

Åh, ut i natten....
I natten....
ååh ut i natten.

Mina 18 karat guld, det fyller ett smutsigt hål
ett smutsigt blödande hål i mitt hjärta
Ni tror att det kommer av hemförhållanden
Tja, om någon nånsin skulle dra i ditt hår
då antar jag att du skulle lämna dem ensamma
och nu vill du att jag ska läsa dina tankar
och få loss den där stenen

Den där stenen i ditt hjärta, där ledsamheten växer
du vet, jag hade opererat med den här kniven
och skurit ett sort, tjockt gigantiskt hål att fylla
Fylla med guld och ljus.

Men där är ett oändligt krig att vinna
Jag är inte en man med ett utbildat sinne
och snart, du kommer inte ha styrkan att fortsätta vidare.
Så du skriker om det ut i natten.

Nästa oändliga krig att vinna
Jag är inte en man med ett utbildat sinne.
och du kommer inte ha styrkan att fortsätta
så du skriker om det ut i natten

Ååh ut i natten...
Ååh ut i natten....
ut i natten...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spaceinvasion

Instagram

RSS 2.0