Today

Skulle verkligen behöva träna idag. Vet inte vad som hänt men i och med studenten blev det några slacker-veckor - inte för att jag inte förtjänat dem, för det har jag verkligen. Men jag är lite rädd för att om jag börjar se träningen som något stort och jobbigt så kommer jag anse att jag inte ska behöva utstå pärsen och då struntar jag i det. Well, om jag fortsätter med attityden att det bara måste göras så ska det nog gå bra.

Min hjärna är ganska full nu med tanke på allt nytt som händer med jobb, uppkörning och eventuell flytt och grejer. Det är roligt, men jag ser fram emot att komma in i lite rutiner så att allt bara kan lunka fram. Då kan min hjärna koppla av lite och jag kan bara ta det lugnt.

 
Det var längesen jag la upp en bild också, så här kommer en från i lördags precis innan jag stack på en middag. Vet att jag inte ser ut att vara middagsklädd, men det var en barndomsvän som bjöd mig i sista minuten så jag tänkte att det kunde kvitta vad man har på sig. Notera hur mitt öra är lite krokigt upptill, upptäckte det nu och fann det lustigt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spaceinvasion

Instagram

RSS 2.0