Sommar

Hej.

Det var ett tag sen men jag tänkte försöka komma igång med detta igen. Det händer en del just nu, vilket är väldigt roligt. Just för tillfället är väl det enda tradiga att min älskade far är inlagd, troligen för njursten. De håller på att röntga honom och sånt, men tills dess ställer vi in oss på att det är njursten så slipper vi känna mer oro än det faktum att vi tycker synd om honom.

De roliga grejerna som händer är ju att jag tagit studenten med väldigt bra betyg - har slitit som ett djur och har verkligen fått lön för mödan. Är vädligt stolt över min insats. Men i och med studenten blir man ju också arbetslös, något som jag lyckats råda bot på genom effektiv jobbsökning under helgen och veckan. Är nu erbjuden en deltidstjänst på ett företag i Lund med start på tisdag, så jag är väldigt, väldigt glad. Det ska bli väldigt spännande att få komma ut i arbetslivet och jag tror att det är ett jobb som kan passa mig bra då det är en liten arbetsplats med människor i alla åldrar. Det ska bli jätteroligt att komma dit.

Så tills på tisdag har jag sommarlov.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spaceinvasion

Instagram

RSS 2.0