Lång gårdag

Blev en del sittande och vänta igår hos pappa. Först vid 21 kunde vi åka hem, preparerade med smärtstillande tabletter att nyttja om det blev för jobbigt. Då det blivit dåligt med mat hela dagen körde vi inom McDonalds (första gången de senaste sju åren) och beställde lite mat till mig. Och snabbmat har aldrig smakat så gott, haha!
När jag vaknade imorse var pappa i alla fall uppe och städade. Han ser en aning tilltufsad ut (njursten är ingen dans på rosor) men han var hyfsat pigg och hade inte ont i alla fall.

Well, klockan är halv ett och jag ska laga till frukost; baked beans i tomatsås och stekt ägg. Det är anledningen till att jag stiger upp på morgonen, haha.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spaceinvasion

Instagram

RSS 2.0