En perfekt dag

Har nu tvättat bort sminket och hoppat i pyjamasen, och funderar på om denna dagen hade kunnat bli mycket bättre. Nej, jag tror faktiskt inte det.

  1. För det första så var mitt nya jobb väldigt roligt. En massa glada och trevliga människor i alla former, färger, åldrar och utseenden och jag lyckades boka en kund vilket gjorde mig väldigt stolt och glad. HAH!
  2. För det andra så stötte jag ihop med en människa påväg till bussen och vi småpratade om allt möjligt och följdes åt en dryg timme. Mina föräldrar gillar visserligen inte mitt öppna och naiva sätt gentemot främlingar, men jag kan helt enkelt inte låta bli.
  3. För det tredje så fick jag en ros av en dam på stan (visserligen ville hon ha pengar för den, men ändå) och jag älskar blommor och blev jätteglad.

Om jag ska komma på något som kunde gjort dagen ännu bättre skulle det vara att jag ramlade i en pöl av choklad eller fick en hund. Men jag är jäkligt nöjd, trots allt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spaceinvasion

Instagram

RSS 2.0