Körkort

jag tog det! Jag fucking tog det! Nu jäklar har jag körkort. Det första jag gjorde var att köra till mormor och morfar, in på grusplanen och tuta som attan. Mormor och min morbror kom ut och applåderade, morfar kom linkande efter och alla var glada och det var så roligt att överraska dem. Sen körde jag och hämtade en vän och vi begav oss till Malmö för att hämta upp ett paket och Syrran och sen köpa hämtmat (stod som nummer två på listan) och hyra film och grejer. Är så jäkla glad.

Har en relativt ny vän som jag nyss sa att han måste bringa mig tur, för enda sedan vi träffades har det mest hänt bra saker i mitt liv. Jag ska fan bjuda ut honom, bums!


Kommentarer
Sophie

Nej va kul, grattis Emmy! :D

2011-07-31 @ 11:18:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spaceinvasion

Instagram

RSS 2.0