Vardag igen

Å hej å hej å hej å hå!

Så var det vardag igen med allt motigt men trevligt som det innebär. Jag har inte skrivit på ett tag för jag har haft så mycket annat för mig, bland annat en ytterst smidig och välbehövd tågresa till Kristianstad och fars sida utav släkten där det vankades födelsedagsfirande för en utav de små kussarna. Där fick jag också en del komplimanger för min nya kropp då jag inte längre ser ut som en köttbulle vilket var väldigt roligt.

Jag har köpt kläder och lånat böcker och anmält mig på en körskola igen. Det känns konstigt, men det är som om en osynlig fot har sparkat mig ashårt i röven för jag är helt pepp på allt. Å vad roligt det är!


Steven Saylor är det som gäller nu. Har gjort en raid på biblioteket och lånat allt som fanns av honom.

 
Detta är en utav de nya plaggen som jag inhandlat, men jag tänker inte visa den närmare då den vid anledning av detta foto har fått en del salivstänk från min morbrors chokladbruna labrador.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spaceinvasion

Instagram

RSS 2.0