Var är min ångest?

Har fått en akuttid till tandläkaren då jag inte sovit på väldigt länge, troligen på grund av en inflammation i en visdomstand. Jag hatar att gå till tandläkaren eftersom det är den enda som skulle kunna ha ihjäl en utan att man kan göra något. Alla andra läkare brukar man ha någon form utav försvarstaktik för, men för en tandläkare är det bara att slinta och köra upp borren i hjärnan eller råka hänga fiskekroken i tandköttet - på en halv jävla sekund är man död.
Men det konstiga är att jag inte känner någon ångest. Det är som om jag har förlikat mig med mitt öde. Well, det kan ju också ha med att göra att efter en period utav smärta är man inte så jävla kaxig längre, och tar därför vad man får. Så jag är ganska tillfreds med min eventuella avrättning imorgon.


Såhär ser man ut idag. Har försökt posera med den svullna kinden men utan resultat. Mitt hår ser i alla fall sjukt långt ut.

 
I måndags var jag jävligt snygg med turkos eyeliner. Bara så ni vet.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spaceinvasion

Instagram

RSS 2.0