Sår i ansiktet

Jag önskar att jag kunde säga att jag varit i slagsmål, blivit överfallen och brännmärkt eller kanske fallit och skavt ansiktet emot något, men nej... Ren och skär utseendefixering var allt som krävdes för att få till detta sår. Har ett födelsemärke under ögat - ett sånt när ludet med svarta små hårstrån - och jag fick för mig att i lördags kväll ta bort hårstråna. Sagt och gjort, tänkte först lösa det med en pincett, men råkade se att Syrran hade några vaxremsor för ansiktet i sitt badrumsskåp, så jag tog mig friheten att använda en sådan. Jag satte fast den, jag väntade och jag drog. Well, det fungerade för håret följde med. Det gjorde dessutom huden också. Rätt åt mig.

 
Dagen efter och tre dagar efter. Ingen större skillnad, faktiskt.



Ja nu förstår ni hur intressant liv jag lever. Tjipp!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spaceinvasion

Instagram

RSS 2.0