Ny maskin

Han med stort H har hjälpt mig köpa datordelar och monterat ihop maskineriet till mig. Nu har jag en stor maskin som klarar vad som helst, stående på mitt rum. Helt underbar är den, med ett riktigt gamertangentbord så att jag kan vila handlederna. Inte för att jag spelar så mycket, lär ju bli mer nu i och för sig, men ja...

Så nu är allt fixat. Jag har till och med köpt ett par högtalare för att kunna lyssna på musik i annat än mina hörlurar, så nu slipper jag skavsår på öronen, haha. Han är guld värd alltså, fan vad snäll han är.


Kommentarer
Leo

Om jag är guld värd är jag värd ca 35 000 kr idag enligt inbytes värdet för guld :D Varför är det aldrig någon som skriver här? Bah. Jag gick o lade mig kl 21.00 och vaknade nu... in case u wonder.

2011-12-07 @ 01:17:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spaceinvasion

Instagram

RSS 2.0