Besviken

Fick ett ryck idag och skulle lyssna på Darkest Days som jag inte hört på sen jag var fjorton-femton år. Blev ganska förvånad och besviken.... Förvånad över hur skillade de har blivit, de har liksom en hemsida idag - till skillnad från när jag upptäckte dem. Då var det en basic myspace-sida med fyra låtar som var svinigt bra. Deras hemsida är här.
Besvikelsen bottnar i att de skrivit  och gjort om alla de gamla låtarna. När jag läste texten till min favoritlåt kände jag inte igen den, förrän jag hörde den och plötsligt kunde lokalisera det hela... Fattar inte varför man ska ändra på ett redan fungerande koncept. Visserligen finns ju de äldre versionerna kvar, men det känns ändå så dumt att de har ratat dem.


En låt från starten - precis som den ska låta.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spaceinvasion

Instagram

RSS 2.0