Slutar

Jag lägger ner bloggen ett tag. Just nu känns det inte värt ett skit med tanke på allt annat jag har för mig. Eftersom jag mest har använt bloggen för att försöka framlägga nån form av kontakt med en gammal kärlek känner jag nu att det får räcka. Mitt liv är värt något nu och jag tänker inte slösa med det jag har kvar.
Skolan går bra och har jag tur kommer jag in på högskolan och flyttar en bit. Startar en ny, rolig och förhoppningsvis en aning skrämmande tillvaro då det är precis vad jag behöver. Snart tar jag grönt bälte i karate och väger min idealvikt. Jag tar studenten, lär mig köra bil, skaffar någon form utav cykelkorg och tjänar lite pengar. Jag ska försöka skriva, inte här, men på alla de andra ställena; dagboken, påbörjade idéer, min poesibok, allmäna anteckningar och allt det där.

Sparar enbart bloggen då jag har Guillo-mötet formulerat här i detalj. Allt annat betyder väldigt lite för mig. Och hur det än blir så blir det bra. Vet inte om jag kommer tillbaks.
Hejdå. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spaceinvasion

Instagram

RSS 2.0