Vad hände med 'ursäkta'?

Jag har hoppat på bussen en station innan centralen - vilket gör att jag får stå eftersom alla andra ska av på nästa. Står där och funderar för mig själv medan bussen sakta närmar sig hållplatsen när jag plötsligt känner något obehagligt bakom mig. Eller ja, inte bara precis bakom mig utan mer direkt på mig rumpa. Eller nä förresten, ännu mer direkt, på min rumpa och precis mellan mina skinkor. Jag vänder mig naturligtvis om och lyckas lokalisera det okända föremålet till ett knä. Detta knä tillhör en kvinna (eller dam men den titeln tycker jag inte att hon förtjänar) som tydligen ska gå av bussen. Jag släpper givetvis fram henne (hon säger inte ett ljud) och sätter mig sedan ner.
Försöker sedan komma på vad det var som hindrade henne från att säga "Ursäkta, jag ska av." eller kanske (om hon nu var stum eller blyg) bara kunde knackat mig på axeln. Det finns liksom tusen olika sätt att göra sig hörd, och så väljer hon att sticka in sitt knä mellan skinkorna på mig.

Jäkla snusktant.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spaceinvasion

Instagram

RSS 2.0