Tänk om man vore som Jennifer Beals...

Eftersom jag såg Flashdance för några dagar sedan har jag lekt att jag är Alex - med Jennifer Beals utseende och allt. För hon är ju fan läcker! Wohow liksom. Jag har dock inte rätt utseende - varken vad det gäller fysik eller hårtyp eller något... men man kan ju få drömma.




Tänk om man vore lika jävla cool. Den dagen... då jävlar......




Jag har i alla fall tränat idag och det är inte likt mig att göra annat än i dojon med Sensei skrikandes "KOMIGEN! MER KIME!" medan jag svettas som en gris och önskar att jag är död... Så detta är historiskt. (Notera att jag fick googla hur 'dojo' och 'kime' stavades. Snacka om pinsamt.)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spaceinvasion

Instagram

RSS 2.0