Levande bevis - magen

Att jag är överviktig är väl inte direkt någon överraskning då jag älskar allt som är sött i kombination med min irriterande lathet. När jag fick Ulcerös Colit så tröståt jag i drygt ett år eftersom det kändes orättvist och hemskast i världen, men i somras bestämde jag mig eftersom vågen bara ramlade iväg med mig. Jag ska gå ner de där 20 kilona. Och nu jävlar börjar det hända grejer. Bilderna nedan gör mig till ett levande bevis för att jag klarar det och jag är bäst.


Denna bild är tagen för ungefär ett år sedan. Då kunde jag inte ens knäppa byxorna (körde gravidtricket och satte ett gummiband i knapphålet) eftersom min mage var så uppsvälld. Det var på grund utav både Ulcerös Colit och all Ben & Jerry's, choklad, godis och kakor. Jag ser gravid ut, jag vet.


Såhär ser det ut ikväll, drygt ett år senare. Nu kan jag knäppa byxorna. Jag kan också dra ut linningen en bit så att det blir lite luftutrymme, hehe.



Är jag glad eller är jag glad? Det är en lång väg kvar men fy fan vad jag är sketabäst just nu. I can do it.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spaceinvasion

Instagram

RSS 2.0