Fejsbokens uppgång och fall

Så äntligen hände det ofattbara... Min pappa skaffade facebook idag. Jag blev så exhalterad att jag genast gick igenom min vänlista med förslag på vem han skulle kunna bli vän med. När jag sedan pratar med honom vid middagen utspelar sig följande:

Jag: Så roligt att du skaffat fejsbok pappa!
Pappa: Ja jo det var kul...
Jag: Vadå var?
Pappa: Ja, jag har tagit bort den igen.
Jag: VA?! Vad menar du med det?!
Pappa: Ja, jag fick typ femton mejl om folk som ville bli vän med mig... så jag kände mig pressad...
Jag: Men! Det var ju JAG som skickade förslag till dig! Och förresten behöver du inte bli vän med folk om du inte vill.
Pappa: Men jag ville inte vara otrevlig... Och det var väldigt mycket mejl...

Jag tror att han satte rekord i kortast medlemsskap på facebook...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spaceinvasion

Instagram

RSS 2.0