Kakor

Idag har jag ätit kakor som om det var sista gången i livet. Fick världens jävla sug underifrån (bokstavligen) som gjorde mig pessimistisk och allmänt känslosam, vilket gjorde att jag ledde ner mig själv i en frosserihärva som involverade gluten och laktosfria chokladkakor, te och apelsinjuice.
Nu är jag mätt och belåten - en aning sömning men absolut inte ångerfull. Vad ska jag springa och ångra saker och ting för liksom? Det känns jävligt onödigt. Visst, kakorna sätter sig men jag hade oroat mig om jag planerade att sitta still hela nästa vecka vilket jag deffinitivt inte har råd att göra med tanke på graderingen den 15:de december.

Så jag är nöjd trots det kassa humöret. Kakorna var goda.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spaceinvasion

Instagram

RSS 2.0