John Irving - Sista natten i Twisted River

Var på biblioteket idag också och lånade en hel del nytt. Har varit inne och frågat efter John Irvings senaste i slutet av oktober och fick veta att den var utlånad till november så jag tänkte att jag kan hålla mig tills årsskiftet (eftersom jag antog att det är kö till den till januari, minst). Men så går jag förbi bokstaven I av gammal vana idag och plötsligt ser jag den; stående lite sådär halvöppen med framsidan mot mig, alldeles blank och fin.



När jag kommer ut från biblioteket så har jag nio nya böcker med mig som jag bara måste ta mig igenom. John Irvings nya inräknad som jag har börjat läsa. Det blir en bra helg.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spaceinvasion

Instagram

RSS 2.0