Dåligt med sömn

I fredags såg jag en kille dö. Jag kikade runt på flashback för research till en artikel och fastnade på artikeln som handlar om killen som tog livet av sig framför sin webkamera och filmade det till allmän beskådning. Började läsa tråden och var dum nog att se "filmen" eller de ihopsatta bilderna eftersom jag inte trodde att det var på riktigt först. Men ack så fel jag hade... det var väldigt mycket på riktigt.
Jag har inte kunnat sova sedan dess. Eller jag har sovit, men jag sover inte bra. Vaknar inte ett dugg utvilad, ibland vaknar jag genomsvettig, ibland fryser jag. Blev nog lite traumatiserad utav det... ska nog prata lite med kuratorn och se om det hjälper, ibland behöver man ju vädra sitt undermedvetna lite.

Så det jag ville upplysa med detta inlägg är att inte titta på självmord på internet.


Kommentarer
Morrica

Ett gott råd. Jag tror du har rätt, du är lite chockad och traumatiserad, så att prata med kuratorn är en god idé. Prata med mamma och pappa om saken också, om du inte redan gjort det kram

2010-11-16 @ 18:32:48
URL: http://curiousheathen.wordpress.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spaceinvasion

Instagram

RSS 2.0