Show must go on

So you think you can stone me and spit in my eye
So you think you can love me and leave me to die

Det känns som om Queen har invaderat min hjärna. Eller rättare sagt min själ... det är lite skönt, men vemodet finns ju med på ett hörn. Han har invaderat mig igen, i drömmar, i tankar... det är som en parasit, som en jävla tumör som svider och gör ont... eller som U.C. Vill bara få det ur huvudet, få allt ur mitt huvud. Börja om allting och bara känna mig bra.
Livet tar sig konstigt. Nu har jag en vän som är så fin så fin att jag ibland får gåshud. Jag har också sorgen efter att ha förlorat någon och lättnaden över att ha brutit mig ur något som gjorde mig väldigt illa. Snart dör väl någon, eller så får jag den där efterlängtade cancern. Skämt å sido.

Freddie fick fram det i alla fall; The show must go on...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spaceinvasion

Instagram

RSS 2.0