Melonplantor

Idag planterade jag ut mina melonplantor. Några i krukor och några direkt i trädgården så nu är det bara att hoppas att de tar sig. Tror inte det kommer att titta fram nån melon men själva bladen luktar i alla fall melon, och smakar melon i de första sekunderna innan de övergår i nån slags besk smak som gör att man snabbt spottar ut dem.
Hoppas solen skiner imorgon så jag kan gå ut och sätta mig. Det är skönt att inte vara så sjuk så man orkar gå upp. Jag ska verkligen passa på att njuta nu när jag börjar återhämta mig från förkylningen och bara skriva och läsa och göra allt det där som jag bestämde mig för att ägna tiden åt.

Godnatt.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spaceinvasion

Instagram

RSS 2.0