Krångel man slipper om man skaffar boxen

För snart en timme sedan plannerade jag att krypa ner i sängen och kolla på Dr. Quinn på min laptop men skiten bestämde ju sig för att inte fungera. Jag förbannar youtube, dricker vatten och upprepar gång på gång i huvudet; "måste köpa boxen, måste köpa boxen".
Det är inte riktigt sunt att försöka se tv-serier på internet. Jag vill ha dem på DVD FÖR FAN! Så jag har dem samlade, kan plocka ut och bara titta på dem. Samma sak med Veronica Mars, Simpsons och Extras. Veronica Mars har jag ännu inte införskaffat mig (varför vet jag inte) och Simpsonssamlingen växer sakta men säkert... Är glad att det bara finns två säsonger av Extras så jag slipper punga ut med en massa för det med...

Jag måste skaffa boxen. Snart.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spaceinvasion

Instagram

RSS 2.0