att sova som en gris

Nu har mina föräldrar semester och jag har fått ett brev där det står att jag inte har körtelfeber. YAY. Igår umgicks jag med vänner för första gången på två veckor. Det var väldigt trevligt och väldigt krävande. Sov som en gris idag.
Både på morgonen och på förmiddan sov jag intensivt och drömde intensivt, sen gick jag upp och åt två mackor (nån måtta får det väl vara på matintagsslarvet) och sedan klädde jag om till bikini och lade ut en stooooooooooooooor filt på gräsmattan för att få lite D-vitamin. Där slocknade jag igen och sov som en gris i ytterligare en massa timmar. Turligt not hade jag smort in vartenda skrymsle, varenda hudbit, varenda valk med faktor 20 så det gjorde ingenting.

Enda problemet är att jag inte orkat duscha så jag sitter nu - sex timmar senare (om inte mer) - och luktar sådär solskyddskrämigt och svett i en lustig kombination.

Nu ska jag nog gå och sova igen, eller läsa John Irving.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spaceinvasion

Instagram

RSS 2.0