Ursäkta

min dåliga uppdatering. Igår satt jag hemma i pyjamas med världens huvudvärk (jag dricker sällan alkohol så det lilla jag får i mig varannan månad sätter sina spår). Dessutom fyllde Syrran 21 år så det blev lite tårta och umgänge med min mormor och morfar.

Idag har jag haft grejer för mig. Det var fullt ös på skolan (det är roligt att vara tillbaka) och vi var så ambitiösa att vi satt och studerade på ett café efteråt; Sabn, The W och jag.
Åkte sedan hem, nördade mig lite vid datorn, drack te och åt mackor, hämtade ut magmedicin från apoteket och sedan bar det av till träningen. Det känns att man har legat på latsidan. Men det var jävligt skönt att hålla igång (och jag är faktiskt liiiiite uthålligare än för en termin sedan) och det var himla roligt att träffa alla.

Nu ska här skrivas dagbok, smörjas nagelband och läsas Jane Green's Den andra kvinnan. Är sugen på chick-lit just nu och hennes böcker brukar hålla måttet.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spaceinvasion

Instagram

RSS 2.0