Tortyr

Jag var väldigt machokistisk frammåt kvällen så jag beslutade mig för att sätta igång High School Musical och tvinga mig igenom skiten. Det gick med nöd och näppte, jag tror att jag tryckte på stoppknappen när eftertexterna skulle börja rulla... eller jag hoppas... eller jag bryr mig inte... alls...
Jag hatar High School Musical. Jag hatar sockersöta ungar som hoppar omkring, typiskt amerikaniserade och stereotypa. Jag hatar dåliga manus, skådespelare som är överdrivna (och underdrivna med, är det ett ord?) och jag hatar att jag hatar det så mycket för det är ju ingen big deal egentligen, men åååååååååååååååååååååååh..!

Så därav att jag återigen har bitit av mina naglar, hetsdruckit julmust och muttrat bittert så fort någon försökt prata med mig.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spaceinvasion

Instagram

RSS 2.0