Summan av kardemumman

Året var bra trots en del skit. Depressionen moonade för mig och fick mig att inse att jag måste göra något mer än att sitta på röven och vänta ut den.
I maj fick jag en smärre chock när jag plötsligt började blöda när jag gick på dass - vilket efter en lång och smärtsam tid visade sig vara Ulcerös Colit. Det har tagit över ett halvår att lära mig mecka med kroppen så att jag ska må bra.

Det är väl de största grejerna i år. De som har tagit mycket energi. Men satan vad mycket jag lärt mig. Ingenting kan skrämma mig inför året som kommer. Inte ett skit. Jag tror inte att min blogg har betytt något för en enda människa förutom mig själv, men det räcker.

Take care <3


Kommentarer
Vera

Vill bara säga att jag tycker att du är stark som fan. Du är trevlig, glad och framförallt rolig trots att du har saker att kämpa med. Jag ser upp till dig! Din blogg är förresten dö-skön!

2010-01-01 @ 15:18:28


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spaceinvasion

Instagram

RSS 2.0