Inatt jag drömde...

Måste ju dela med mig av vad som susade runt i huvudet under natten. Detta är vad jag drömde under de två timmarna jag sov:

Inatt så drömde jag att Laila Bagge och jag slog följe hem till mig (bor i en sketen håla i Skåne) och så pekade hon på min grannes hus och sa att hon hade bott där. Sedan gick vi in till mig och på vår garageuppfart var det plötsligt ett flera decimeter djupt hav av mjölk (notera att garageuppfarten varken lutar eller har någon höjdskillnad i förhållande till resten av marken, så mjölken låg liksom i en "ram" bara på uppfarten).
Vi bestämde oss för att bada i mjölken så det gjorde vi. Givetvis så hade vi bikinisar under alla vinterkläder och vi frös inte ett dugg, sedan dök vi och hoppade runt som två småungar, tills Laila sa att "Nej nu måste jag åka till L.A och arbeta lite." och sedan var drömmen slut.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spaceinvasion

Instagram

RSS 2.0