Inatt jag drömde...

Drömde att jag vaktade en pool tillsammans med Bill och Tom Kaulitz och jag hade såklart en snygg bikini, inget underhudsfett så långt ögat nådde, extremt snyggt svarvade muskler och en lagom sexig solbränna som imponerade stort på dem båda (speciellt på Tom öffcörs).
Men det som gjorde dem (Tom) helt betagen (och övertygad om att jag är kvinnan i hans liv) var när jag gick upp på en 3meterstrampolin, hoppade rakt ut, voltade i luften, studsade jämfota på väggen mitt emot och styrde mig sedan ner i poolen lika graciöst som en svan. Och jag simmade snyggt och gjorde ett perfekt dyk som inte plaskade nämnvärt och när jag kom upp så stod han på kanten och såg väääldigt impad ut.

Sen vaknade jag... Usch va tråkigt, jag trodde att vi åtminstone skulle basta tillsammans eller duscha i skållhett vatten... men jag antar att det bara hade känts lite obehagligare när jag vaknade. Huga.


Fast han är ju snygg som satan, den där. Morrrr...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spaceinvasion

Instagram

RSS 2.0