Hej sömn, jag har saknat dig!

Inatt vaknade jag efter två timmar. Då drack jag varm mjölk och svalde en Valeriana och sedan dröjde det typ en och en halv timme innan jag somnade... sen tror jag att jag sov som en gris för jag drömde väldigt länge. Ni vet när drömmen är lång som en film och det känns som att den aldrig ska ta slut.
Men jag vaknade igen klockan 11 och drog mig i 45 minuter så nu sitter jag och proppar i mig frukost och dricker juice.

Är så glad att jag fick sova. Det blir nog stud idag och träning ikväll. Hörs kanske sen.


Kommentarer
Sanderfatima

Very nice site. Will sure visit again.

2011-11-19 @ 13:48:23
URL: http://sanderfatima.blogll.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spaceinvasion

Instagram

RSS 2.0