Göra något trevligt

Så nu sitter man här vid skrivbordet på sitt rum och är trött. Det är massor jag borde göra bara för att det är fredag. Till exempel se en film, koka en kopp te, vara uppe länge, ta ett bad... ja, något riktigt trevligt. Men jag är för trött. Istället tänker jag gå och lägga mig, men det kan bli trevligt det med.
Först ska jag skriva i min dagbok och sedan läsa några kapitel. Det har blivit en slags ritual. Tog en paus i mitt dagboksskrivande när jag blev deppig men jag har bestämt mig för att köra igång igen eftersom jag älskar att titta tillbaks i gamla dagböcker. Det är så jädrans mycket man glömmer bort.

Godnatt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spaceinvasion

Instagram

RSS 2.0