Frustration

Så går man upp väldigt tidigt, gnuggar grus ur ögonen, skvätter iskallt vatten i ansiktet för att vakna. Äter frukost, klär på sig, orkar inte sätta i linserna för att ögonlocken är svullna av trötthet så man tar på sig glasögonen som man ser vagt i eftersom de är fulla med fettiga fingeravtryck. Man går till bussen, åker in till skolan och får veta...
... att ens lärare är sjuk och att vi får göra "vad vi vill" idag.

EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEHHHHHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAGGGGGGGRRRRRRRRG!
Jag vill inte göra vad jag vill jag vill antingen få ett mejl på morgonen som säger till mig att jag ska vara hemma idag eller också vill jag ha konkreta instruktioner för vad som ska hända istället för det vi skulle gjort om läraren varit frisk. En back up, en plan B, en sista utväg, whatever. Jag vill inte gå upp tidigt och sånt för att få "göra vad jag vill". Nej tack alltså.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spaceinvasion

Instagram

RSS 2.0