Förlåt, förlåt, mitt namn är plåt

Detta rim användes ofta i mitt hem när jag var liten. Mycket användbart, mycket praktiskt och mycket svårt att förstå logiken... helt okej för min del, man behöver inte fatta allt.

Jag har varit jävligt bussy, dels pga temavecka i skolan och dels för att träningen startade igår igen. Det har liksom varit vakna-skola-hem-äta macka-träna-duscha-äta-sova-vakna.... Lyckades smyga in ett litet inlägg nu (när jag egentligen ska ligga och meditera och försöka komma till sängs) vilket känns gött.



Vi har som sagt temavecka och min grupp gör en parodi på Twilight. Det blir en helt utflippad film utan minsta röda tråd och vi har klantat till karaktärerna på olika sätt för att göra det extremt. Vi är ute efter att publiken ska sitta med gapande munnar och viska "vafan hände?" när filmen är slut och vi är på god väg för att lyckas.
Jag ska spela Bella och vi tänker utsätta henne för en del snubbel, trädklättring, bollar i huvudet och allmänt psykotiskt tillstånd (i korta drag: jag ska göra bort mig totalt).
Hela dagen har därför gått åt till att spela in en massa scener (en del utomhus) så jag blev genomblöt efter krälande i snön och frös röven av mig och luktade blöt hund. Men det var värt det för det är väldigt kul.

Alla scener är klara så imorgon är det bara att klippa och lägga på musik - det kommer iofs ta ett tag men det är inte förrän på fredag vi ska redovisa. Vi har fått låna en biograf i närheten där den ska spelas upp inför en del människor. Exciting... Hoppas jag inte blir förkyld nu bara.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spaceinvasion

Instagram

RSS 2.0