Dumma element

Fy vad stök det är här inne. Ligger i min säng och elementen har börjat elda som fan av nån konstig anledning. Det är ju lite dåligt att det ska krävas att det blir 10 minusgrader för att jag över huvud taget ska märka att jag faktiskt har ett element på rummet, har frusit röven av mig hela november-december eftersom det legat på 4 minus som "mest".

Imorgon ska jag möblera om här inne. Och dammsuga. Drog ut bokhyllan och fann minst tre döda harkrankar i ett spindelnät som fått växa fritt under en del år som jag struntat i att dammsuga där bakom...
Nu är jag rädd att ägaren till nätet ska krypa opp på mig när jag sover. Det är enda nackdelen med vårt hus - spindlarna är gigantiska. Jag skojar inte när jag säger att de är så stora så att de skulle kunna vräka ut sig över en tjugolapp (på bredden iofs, men ändå). Jag gillar inte insekter. De får gärna finnas, jag missunnar inte deras existens, bara de inte finns på mig eller sitter farligt nära, typ bredvid mig på kudden när jag vaknar. blir jag förbannad skiträdd.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spaceinvasion

Instagram

RSS 2.0