2 timmars sömn

Mår som en skit.
Fy fan i helvete vad deprimerad jag blir av att inte kunna sova. Jag känner mig sjuk, som om jag bara vill kasta mig ut genom ett fönster eller lägga mig ner och dö på ett mindre dramatiskt vis. Visst, jag är ledig så jag kan ju sova hur länge jag vill, men jag vill ha en rutin, så nu kan jag lika gärna plåga mig igenom en hel dag och lägga mig hyfsat tidigt ikväll istället för att försöka sova och sedan vända på dygnet ännu mer.

I övrigt så är det bra. Tänker på mitt stökiga rum, på elementet som eldar på utav bara fan, på ulltäcket som gör det så varmt att man vaknar (de få gångerna jag somnat till) genomsvettig och på chokladmuffins som är slut. Dricker apelsinjuice för att slippa känna mig helt miserabel.

Vi hörs kanske senare, om inte så fattar ni varför.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spaceinvasion

Instagram

RSS 2.0